★ Gratis fragt på alle produkter ★ Dag-til-dag levering ★ Sikker online handel
★ Gratis fragt ★ Dag-til-dag levering
Vær opmærksom på at vi både sælger varer og abonnement, betingelserne for abonnement finder du længere nede i disse betingelser.
Synvital.dk netbutikken tager imod betaling med dankort, Visa, Mastercard og MobilePay.
Alle varer er angivet med pris inklusive moms. I indkøbskurven kan du se den samlede pris inklusive moms. Betalingsbetingelser er angivet i indkøbskurven afhængig af den valgte betalingsmetode.
Synvital.dk trækker først din betaling når varen er afsendt.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Hvis du vælger at abonnere på et produkt, sendes det direkte til dig som en pakke med PostNORD. Hvis du ikke er hjemme på tidspunktet for afleveringen, skal du hente din pakke i den postbutik, som PostNORD giver dig besked om pr. sms.
Når du køber et abonnement, har du 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget din første levering – reglerne for fortrydelse finder du i handelsbetingelserne ovenfor, under afsnittet om Fortrydelsesret.
Du har ingen binding og kan opsige dit abonnement når som helst.
Vi forbeholder os ret til årligt at regulere prisen for abonnementet i henhold til forbrugerprisindekset, uden forudgående varsling.
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet, kan du kontakte os på telefon 57 82 03 05 eller info@medivit.dk.
Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.
Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, medmindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Pharnmovital ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.synvital.dk er Pharmovital ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@medivit.dk
Vi bruger PostNORD til at sende din ordre. Leveringstiden er 1 arbejdsdag; hvis du ikke har modtaget din ordre inden for 3 arbejdsdage, skal du kontakte vores kundeservice via e-mail eller telefon.
Du kan vælge at få din pakke tilsendt til din hjemmeadresse, en alternativ adresse som fx din arbejdsplads, eller du kan vælge et udleveringssted når du bestiller din vare.
Alle ordrer sendes fragtfrit.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Medivit ApS
Rosenkæret 11 B
2860 Søborg
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Medivit ApS blev stiftet i 2002 for at udvikle og producere kosttilskud til øjnene. I dag er Medivit ApS en del af Pharmovital ApS.
Juridisk navn: Pharmovital ApS
Medivit ApS, Rosenkæret 11B, 2860 Søborg, e-mail: info@medivit.dk, telefon: 57 82 03 05.
CVR: 27206506
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Medivits kundeservice på telefon 57 82 03 05 eller e-mail info@medivit.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Medivit ApS
Rosenkæret 11 B
2860 Søborg
E-mail: info@medivit.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
_____________________________________________________
Bestilt den:____________ _Modtaget den:_____________
Forbrugerens navn:_________________________________
Forbrugerens adresse:______________________________
Forbrugerens underskrift:_______________ Dato:______
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir).
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 31-03-2022.