Du modtager din forsendelse inden for 1-2 arbejdsdage.
Med betalingskort eller med MobilePay. Vi bruger krypteret betaling for at sikre dine bank og personlige oplysninger. Du kan også bruge MobilePay hvis du abonnerer på Medivit-produkter.
Din betaling ved køb af et enkelt produkt og ved abonnementskøb sker efter din vare er afsendt.
Du har ingen bindingsperiode hos os, men kan frit ændre, pause eller annullere dit abonnement.
Du kan enten gøre det selv på “Min konto” eller kontakte vores kundeservice via e-mail eller telefon, så hjælper vi dig.
Du har altid 14 dage til at fortryde efter at du har modtaget din levering. Hvis du ønsker at udøve din ret til at fortryde, kan du underrette os via e-mail eller telefon.
Hvordan sender jeg forsendelsen retur, hvis jeg annullerer mit køb?
Returadressen er angivet til venstre for forsendelsesboksen. Husk korrekt porto. Glem ikke at medsende følgesedlen!
Du kan købe alle Medivits produkter enkeltvist. Du har altid gratis fragt på dine køb!
Synvital, Synvital Plus og Synvital Safran kan også købes på apoteket.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Hvis du reklamerer inden 10 uger efter, at du har opdaget fejlen, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.